Braškės. Sodinimas

by - 13:16

Laikas šį tinklaraštį pajudinti iš mirties taško. Juolab, kad šiais metais tapau tikra miesto daržininke. Viena iš trijų mano lysvių skirta braškėms ir žemuogėms. Truputį per vėlai perskaičiau frazę:

Neauginkite šalia braškių žemuogių, kadangi braškės apsidulkina jų žiedadulkėmis ir uogos susmulkėja.

Šis patarimas vienas iš daugelio apie braškes, rastų čia.

Mano lysvė braškėms 90x200. Kadangi visas savo tris lysves organizavau pagal "square foot gardening"principą (t.y. padalinau lysvę į tris dalis išilgai ir į 7 - skersai). Į kiekvieno kvadrato (na gerai, kas moka skaičiuoti, turbūt pastebėjo, kad ne visai kvadratai gavosi, bet braškės, tikiuosi, šį mano nusikaltimą atleis) vidurį ir sodinau braškes ir žemuoges. Teoriškai tarp eilių juostose reikėtų palikti 40 cm, o tarp augalų eilėse – 25-30 cm, bet mano mamos braškės apskritai auga viena ant kitos ir vargo nemato, tad pamaniau, kad man per didelė prabanga tokie atstumai.

Daigus, kuriuos sodinsime, būtina apsaugoti nuo išdžiūvimo, esant reikalui prieš sodinant šaknis sudrėkiname, daigelius pamerkiant į vandenį.
Sodinant braškes/žemuoges padarome duobutes, kad tilptų braškių šaknys, jų nesulankstant. Šitą patarimą aš lengvai ignoravau, kai kurios šaknys užsilenkė. matysim, kaip tai paveiks mano braškyną.

Į duobutes dosniai įpilame vandens. 

Braškes sodiname taip, kad jokiu būdu neužbertume žemės šerdelės, kaip parodyta paveikslėlyje žemiau:

Paveikslėlis pasiskolintas iš http://strawberryplants.org. Tinkamas gylis - žalia linija

Nors braškėms geriausias mulčas - šiaudai arba durpės, aš mulčiavau kuo turiu - nupjauta veja. Mulčas apsaugo nuo diesnių temperatūros svyravimų bei išsaugo drėgmę.


You May Also Like

0 komentarai (-ų)

Translate

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

Instagram